Słoik i inne restauracje w centrum warszawy

Kelnerzy z miejsca takiego jak restauracje w centrum warszawy są kompetentni i autentyczni. Gdy zadasz kelnerowi pytanie dotyczące pozycji w menu, możesz dość szybko stwierdzić, czy jest on naprawdę podekscytowany jedzeniem w tej konkretnej restauracji, czy też wygłasza wyćwiczone przemówienie. Znakiem rozpoznawczym jest sytuacja, gdy w trakcie opisywania dania specjalnego zaglądają do swojego notatnika. Oznacza to, że kelnerowi prawdopodobnie nie pozwolono nawet spróbować tego dania; więc jak można było oczekiwać, że to zapamiętają? W najlepszych restauracjach kelnerzy doskonale znają menu, ponieważ faktycznie jedzą jedzenie. (Wiem to z doświadczenia: kiedy byłem kelnerem w Murphy’s w Atlancie, szef kuchni podawał na talerzu specjalność tego dnia dla 9 serwerów, aby mogli się o to kłócić przed podaniem. Rzadko zdarzało mi się coś ugryźć i nie mogłem przekazać zbyt wiele entuzjazmu podczas opisywania tego klientom.)

Restauracje w centrum warszawy są gościnne, w granicach rozsądku. To drażliwy temat, bo szefowie kuchni nie znoszą, gdy klienci proszą o sos na boku lub sałatkę bez dressingu (wrzawa pojawiła się, gdy Gjelina w Los Angeles odmówiła uwzględnienia prośby Victorii Beckham o sałatkę bez sosu). Uważam, że restauracje powinny być przychylne w granicach rozsądku. Jeśli masz alergię na orzechy, powinni zgodzić się na nie dodawanie orzechów do sałatki. Jeśli jesteś wegetarianinem i chcesz wiedzieć, jakie masz opcje, jest to całkowicie uczciwe. Myślę, że wszystko sprowadza się do tonu: jeśli przemyślanie złożysz specjalną prośbę, restauracje w centrum warszawy powinny odwdzięczyć się tym samym. Jeśli kelner zaskoczy Cię, że „szef kuchni nie spełnia żadnych specjalnych życzeń”, istnieje lepszy sposób, aby to powiedzieć i powinieneś wydać pieniądze gdzie indziej.